Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Anthonis de Ligne

Anthonis de Ligne


Aantal berichten : 54
Registration date : 10-08-11

Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia   Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Icon_minitimewo sep 17, 2014 11:10 pm

Een paar dagen na de geboorte van zijn zoon komt Anthonis al te Keulen aan voor aangifte en aanvraag voor de doop van een de Ligne, Kleinzoon van de wijlen Keizer, en hij als heer van Den Myl.

Anthonis meldt zich aan hopende dat de bischop hem kan ontvangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guy Fawkes




Aantal berichten : 32
Registration date : 05-04-13

Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia   Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Icon_minitimedo sep 18, 2014 4:37 pm

Guy was net bezig in zijn kantoor toen er een poortwachter aan kwam lopen om te zeggen dat er iemand voor de poort stond.

De kersverse bisschop stond op en liep naar de ontvangsthal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthonis de Ligne

Anthonis de Ligne


Aantal berichten : 54
Registration date : 10-08-11

Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia   Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Icon_minitimevr sep 19, 2014 10:24 pm

Anthonis was verbaast Guy daar te vinden, een oude vriend uit de dagen van de Raad. Nu zouden ze elkaar weer vaker vinden in Straatsburg, maar hij had hem niet aan de poorten verwacht van Keulen.

Guy, of moet ik zeggen, Zijne Hoogwaardige Excellentie Monseigneur? Wat ben ik blij je hier te zien. Gefeliciteerd nog! Ik heb een ruwe tijd achter de rug en het is druk geweest. Het is echter tijd om hier aan te kloppen. Hoe is het met jou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Guy Fawkes




Aantal berichten : 32
Registration date : 05-04-13

Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia   Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Icon_minitimezo sep 21, 2014 3:31 pm

Guy moest lachen met de aanspreking.

Ik weet het zelf nog niet helemaal goed. Monseigneur zou de goede titel moeten zijn omdat mijn taken voor Jah belangrijker zijn dan mijn aardse taken als graaf.

Guy dacht ook met veel plezier terug aan de tijden waarin ze samen hadden gewerkt.

Wel Heer Anthonis, het is inderdaad lang geleden dat we elkaar gezien hebben en zoals we hier nu samen vaststellen is er veel gebeurd. De deuren hier staan altijd open voor iedereen die wil komen en die hulp zoekt bij de Heer.

Met mij gaat alles op het moment prima, veel werk om alles terug van de grond te krijgen en inderdaad ook wel een verhuis voor de boeg maar hierover volgt meer in de toekomst.

Waarmee kan ik u van dienst zijn oude vriend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthonis de Ligne

Anthonis de Ligne


Aantal berichten : 54
Registration date : 10-08-11

Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia   Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Icon_minitimezo sep 21, 2014 9:21 pm

Anthonis glimlacht

Wel gelukkig is het een makkelijke vraag. Ik ben zojuist vader geworden van een zoon, en we zouden hem graag laten dopen in de Kathedraal van Den Haag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Guy Fawkes




Aantal berichten : 32
Registration date : 05-04-13

Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia   Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Icon_minitimema sep 22, 2014 6:15 pm

Guy was blij met de woorden van Anthonis, een nieuwe zoon voor het geloof was altijd een blijde gebeurtenis.

Beste Anthonis, allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. En om meteen op je vraag te antwoorden, het is mogelijk om je zoon te laten dopen in de Kathedraal omdat hij van edele geboorte is. Had je ook al een idee voor een datum?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia   Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst Anthonis Philippe Nicolas de Ligne Borgia
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst Anthonis de Ligne
» [RP] Aankomst Anne Sarah de Ligne. (MvOCR)
» Aankomst van Pascual de Ligne dela Mendoza met zijn vader
» Aankomst Mestdaghje
» Aankomst van Guy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis :: Poorten van het Aartsbisschoppelijk Paleis-
Ga naar: