Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aankomst Chromie

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chromie

Chromie


Aantal berichten : 10
Localisation : Haarlem
Registration date : 28-06-10

Aankomst Chromie Empty
BerichtOnderwerp: Aankomst Chromie   Aankomst Chromie Icon_minitimema jun 28, 2010 6:56 pm

Chromie kwam op zijn paard aangereden bij de poorten van het Bisdom, waar hij halt werd toegeroepen door een tweetal wachters. Ze keken hem dreigend aan en hij hoopte maar dat dit standaard procedure was, bij mensen die nog nooit bij de poorten waren geweest.
Een van de wachters sprak hem aan en zei; 'Halt, vreemdeling! Wie bent U en wat is de reden van Uw bezoek?'.

Chromie stapte van Alejandro, zijn paard, af en deed zijn kap die hij altijd tijdens het reizen op had af en sprak de wachter toe.


Mijn naam is Chromie Merai, momenteel Burgervader van Haarlem. Ik ben gekomen om de Aartsbisschop, Monseigneur Sonho, te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wachter
Poortwachter
Wachter


Aantal berichten : 67
Registration date : 17-02-09

Aankomst Chromie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Chromie   Aankomst Chromie Icon_minitimedi jun 29, 2010 9:03 am

De wachter had de vreemdeling tot staan gebracht en hem wat streng aangesproken. De vreemdeling stapte daarop van zijn paard af en stelde zich voor.

Mijn naam is Chromie Merai, momenteel Burgervader van Haarlem. Ik ben gekomen om de Aartsbisschop, Monseigneur Sonho, te spreken.

De wachter keek hem met onderzoekende blik aan.

Zo zo, beste man.
Burgervader van Haarlem zegt u........
En u bent hier om de Aartsbisschop te spreken?
Mag ik uw uitnodiging dan even zien......
Terug naar boven Ga naar beneden
Chromie

Chromie


Aantal berichten : 10
Localisation : Haarlem
Registration date : 28-06-10

Aankomst Chromie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Chromie   Aankomst Chromie Icon_minitimedi jun 29, 2010 9:13 am

Chromie kon zich wel voor zijn hoofd slaan. Natuurlijk, hij geen enkele uitnodiging, aangezien hij hier op eigen initiatief was gekomen. Maar hij moest iemand spreken over de Kerk van Haarlem, desnoods moest hij erop wachten.

Ik vrees dat ik geen uitnodiging heb, beste man. De Aartsbisschop verwacht mij niet en ik hoop enkel dat hij tijd kan vrijmaken voor me.

Wellicht kunt U doorgeven dat de Burgervader van Haarlem er is en dat hij een kwestie over de Kerk in Haarlem wil bespreken?
Ik ben bereid te wachten tot hij tijd heeft. Of om ervoor terug te komen. De Aartsbisschop zal een druk man zijn, immers.


Chromie glimlachte vriendelijk en haalde ondertussen zijn hand over de hoofd van Alejandro, die ongeduldig stond te wachten. Het jonge beestje hield totaal niet van stilstaan, maar op momenten als deze, zou hij daar maar aan moeten wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wachter
Poortwachter
Wachter


Aantal berichten : 67
Registration date : 17-02-09

Aankomst Chromie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Chromie   Aankomst Chromie Icon_minitimedi jun 29, 2010 9:41 am

De wachter hoorde het verhaal van de Haarlemse burgervader aan. Hmm...kwesties over de kerk in Haarlem?
Er zal toch niets ernstigs aan de hand zijn. Hij had er in ieder geval nog niets van vernomen en meestal ving hij toch wel het een en ander op als de klerken hier al druk discussierend door de poort in en uit liepen.

Hij keek de man nog eens recht in de ogen en meende daarin toch wel een oprechte blik te herkennen.

Wel beste Burgervader van Haarlem.
komt u dan maar binnen.
U kunt plaatsnemen in de ontvangstzaal.
Ik zal de Aartsbisschop verwittigen dan u hem wenst te spreken.
uw paard kunt u zolang daar rechts in de stallen achterlaten. Het zal daar goed verzorgd worden.

De wachter stapte opzij en liet de man door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chromie

Chromie


Aantal berichten : 10
Localisation : Haarlem
Registration date : 28-06-10

Aankomst Chromie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Chromie   Aankomst Chromie Icon_minitimedi jun 29, 2010 9:45 am

Chromie maakte een vriendelijke buiging en liep langzaam met Alejandro naar de stallen om tijdelijk te laten verzorgen en ging daarna verder om de ontvangstzaal te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aankomst Chromie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aankomst Chromie   Aankomst Chromie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aankomst Chromie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst Sybilla
» Aankomst Elequest
» Aankomst van Admiraal
» Aankomst van Dafke
» Aankomst Lara

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten-
Ga naar: