Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Christiaan




Aantal berichten : 13
Registration date : 16-05-10

[RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Empty
BerichtOnderwerp: [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele   [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Icon_minitimezo mei 16, 2010 11:52 pm

Christiaan kwam te paard aan bij de provincie Keulen. Voor de gelegenheid van de bestemming had hij zichzelf gekleed in zijn Hochmeister-uniform. Gezeten op zijn nieuw paard kwam hij snel aangereden, om uiteindelijk zijn snelheid te matigen van zodra de poort in zicht kwam en halt te houden vlakbij. Hij bleef voor de verandering zitten en sprak de wachters toe.

De Heer zij met u heren, gegroet. Ik ben Christiaan van den Kasteele, Ridder in de Orde der Teutonen en tevens Hochmeister van de Hollandse Tak. Ik heb enkele berichten ontvangen over deze plaats en wat er hier zich de laatste tijd afspeelt en ik had graag toegang verkregen om meer inlichtingen te winnen en eventueel enkele Teutonen die hier rondlopen op te zoeken.

Hoewel Christiaan zijn nieuwe paard nog niet al te lang had, kon het wel aanvoelen dat Christiaan redelijk gehaast was, echter werd het in bedwang gehouden aan de teugels die Christiaan stevig vast had. Terwijl hij trachtte zoveel mogelijk rust uit te stralen, wachtte hij het antwoord van de wachters af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wachter
Poortwachter
Wachter


Aantal berichten : 67
Registration date : 17-02-09

[RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele   [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Icon_minitimema mei 17, 2010 9:25 am

De wachter sprong meteen in de houding toen hij de de Teutoonse Hochmeister zag aankomen.

Welkom, uwe edele Ridder.
Voor ik u doorlaat, mag ik u vragen wie u wenst te spreken?
Dan kan ik u aankondigen.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Christiaan




Aantal berichten : 13
Registration date : 16-05-10

[RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele   [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Icon_minitimema mei 17, 2010 10:02 am

Christiaan zucht.

Als u het niet erg vindt zou ik graag niet aangekondigd worden. Ik weet dat het een beetje anders is dan normaal, maar het lijkt me beter dat ik niet direct de aandacht trek voor ik effectief wat heb kunnen rondhoren over wat er hier allemaal omgaat en hoe mijn Teutonen daarmee betrokken zijn.

Daar heeft u toch begrip voor hoop ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wachter
Poortwachter
Wachter


Aantal berichten : 67
Registration date : 17-02-09

[RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele   [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Icon_minitimema mei 17, 2010 10:22 am

De wachter keek de Hochmeister ernstig aan en voelde een vreems gevoel in zijn buik opkomen.
een dilemma was geboren.
Hij had strikte orders om niemand zomaar toegang te geven tot de private zalen van het paleis, maar dit was wel de Hochmeister van de Teutoonse Orde, niet zomaar iemand dus. Hij pijnigde zijn hersens totdat hij uiteindelijk tot een besluit kwam.

Geachte Hochmeiste,
Ik laat u binnen, zonder aankondiging, maar vergeef me mijn terughoudendheid, want ik zal toch de aartsbisschop hiervan op de hoogte moeten stellen.
Ik heb strikte orders gekregen.
U kunt plaatsnemen in de ontvangstzaal.

De wachter stappte opzij en liet de Hochmeister door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christiaan




Aantal berichten : 13
Registration date : 16-05-10

[RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele   [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Icon_minitimema mei 17, 2010 10:32 am

Dat is goed genoeg. Ik denk dat ik hem uiteindelijk toch wel eens zou willen spreken. Ik moet zeggen, u neemt u plicht wel serieus, zoals het hoort. Ik zal me naar de ontvangstzaal begeven en daar wachten.

Hierop richt Christiaan zich weer naar voor en rijdt door de poort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele   [RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RP] Aankomst van Christiaan van den Kasteele
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomst Spinata v/d Kasteele
» Aankomst Colar [MvR]
» Aankomst TheLady
» [RP] Aankomst van Linwe
» [RP] Aankomst Florius

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Poorten-
Ga naar: