Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Speler --Sithis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 3:09 pm

Leden der Inquisitie,

Ik sta hier voor u met een vraag, betreffende speler --Sithis.
Zoals u weet is deze speler lid van Le pacte des Loups en is hij actief binnen de organisatie, welke zich heeft afgekeerd van het Aristotelische Geloof en het Geloof heeft bespot en geridiculiseerd.

Lang heeft de man achter --Sithis zich kunnen verschuilen achter deze naam, maar uit recente gegevens heb ik kunnen achterhalen welke speler er achter het personage --Sithis zit:

http://forum.dekoninkrijken.com/viewtopic.php?p=5724814&sid=lPftZuftgTqCTxr9HzfdDku7G#5724814

Zoals u duidelijk kunt zien in deze RP vertolkt een speler, bij de naam van Silverling, de rol van --Sithis.
Kunnen wij een aanklacht tegen Silverling indienen, op grond van het feit dat hij de speler is achter --Sithis en daarom een actief lid is van een organisatie, welke ketterse gedachten aanhoudt?
Terug naar boven Ga naar beneden
DragothAr
Bisschop in Partibus
DragothAr


Aantal berichten : 631
Registration date : 04-07-07

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 7:46 pm

Kan u hiervan een screen nemen? Ik kan de link namelijk niet openen (ook niet als ik de '&sid=...' weglaat)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 8:12 pm

Maar natuurlijk kan ik dat.
Eerst speelt de speler nog onder zijn schuilnaam (--Sithis), maar na een paar posts van andere spelers laat hij deze schuilnaam varen (of vergeet hij hem te gebruiken) en krijgt men de volgende RP verhalen. (ook terug te vinden onder het Graafschappelijke Forum met als titel: [RP]De Wolven Huilen)


https://2img.net/h/oi33.tinypic.com/1499ttg.jpg

https://2img.net/h/oi38.tinypic.com/1z71p37.jpg

Verder spelen er in deze RP meerdere Loups spelers mee, alleen spelen zij allen nog onder hun schuilnamen.

Duidelijk is te zien dat speler Silverling zich fanatiek inzet achter de verhaallijn van --Sithis, waardoor ik sterk het vermoeden krijg dat deze speler daadwerkelijk ook --Sithis is en dat --Sithis de schuilnaam is van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
DragothAr
Bisschop in Partibus
DragothAr


Aantal berichten : 631
Registration date : 04-07-07

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 8:27 pm

Ik dank u. Dat was natuurlijk een domme fout van die persoon, want met een schuilnaam kunnen we hen niets verbieden, enkel een straf opleggen (ooc: we kunenn hen dus niet uit de maatschappij sluiten, enkel Rp straf dan geven), nu kunnen we hem dezelfde bijkomende straf geven als Devian en alle andere leden die nog gepakt worden, zullen diezelfde straf ondergaan.

ooc: Maar eerst zou ik persoonlijk wel eens willen overleggen met de graaf of met de gewone rechter of onze straf wel mag. Ik weet dat wij op ons eigen een straf mogen geven, maar ik kan er wel inkomen dat de in werking treding van de inquisitie wel een hele domper gaat zijn op het spelplezier van LDPL-leden, zeker als ze ontmaskerd worden. Dan kunenn ze in principe ook ingame niets mer doen.
Ik zou zelfs eventueel ook eens ooc met de leden van LPDL willen praten, want als ik in hun plaats was, zou ik zo'n strraf enorm rot vinden.
We zouden eventueel wel wat milder kunnen beginnen bij een eerste overtreding, maar indien zijn hervallen, kunnen we de reeds geschreven straf wel toepassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 8:36 pm

Laat me allereerst zeggen dat ik u steun in het overleg met de graaf.
Natuurlijk mogen wij dan de kerkelijke bevoegdheid hebben om mensen te berechten, maar dit kunnen wij niet zonder de Rechtbank (IG is het de rechtbank welke de straffen kan opleggen, als ik het goed heb)
Het zou daarom zeer goed zijn om eerst met de Graaf en de Rechter in overleg te treden.

Verder steun ik u waar het gaat om de LPDL.
We kunnen hen in het begin een lichte straf geven (zeg een kleine geldboete, of een dag gevangenis straf), als waarschuwing dat wij hen in de gaten houden.
Bij herhaling kunnen we ze strenger straffen.

In het geval van --Sithis is het dom dat hij zijn schuilnaam heeft prijsgegeven, en zo zijn ware identiteit heeft getoond. (Als je een organisatie wilt zijn met geheime leden, houdt je naam dan ook geheim.)
Hoe we hem gaan bestraffen laat ik geheel aan u. Er zijn naar mijns inziens twee mogelijkheden:
- We berechten hem op de manier die ik al het aangegeven, en welke u ook heeft aangedragen. (Licht beginnen en bij herhaling zwaarder)
- Of straffen we hem gelijk hard als een signaal naar LPDL dat men rekening dient te houden met de Kerk en het Geloof (OOC: en dat ze in het vervolg beter gaan opletten dat ze hun naam niet zomaar bekend maken)

Wat u ook beslist.
Ik zal u volkomen in uw beslissing volgen


Edit: Als u contact wilt zoeken met LPDL en hen OOC wilt spreken, dan raad ik u aan om nu gebruik te maken van het feit dat we in ieder geval al een lid van LPDL bij IG naam kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
DragothAr
Bisschop in Partibus
DragothAr


Aantal berichten : 631
Registration date : 04-07-07

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 8:45 pm

Ok, dan zullen we betreffende deze sithis en Devian nog even wachten met die straffen. Want ik wil zeker eerst ooc met hen gepraat hebben.
Die ene van het Koïndrisme mag van mij wel zo gestraft worden omdat hij gewoonweg grove leugens omtrent ons geloof zat te verspreiden. Maar oo kdaar dus maar even met de Graaf en de Raad praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 8:55 pm

Mee eens.
Het Kiondrisme moet direct de kop ingedrukt worden.
Het heeft leugens verspreidt en maakt het Aristotelische Geloof belachelijk, dit dient direct de kop in te worden gedrukt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikolaj Rostov
Overleden
Nikolaj Rostov


Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitimewo okt 01, 2008 9:41 pm

Als verder bewijs materiaal kunnen we mogelijk nog het volgende document gebruiken, welke al een keer is gebruikt in de rechtszaak: Zomolz tegen het Graafschap Holland (waarin Zomolz werd veroordeeld voor verraad)

https://2img.net/h/i259.photobucket.com/albums/hh311/Asherah_album/lpdl-1.jpg

Speler --Sithis Lpdl-1

Dit document toont duidelijk aan dat Sithis (Waarvan we nu met zekerheid kunnen zeggen dat het Silverling is) en Devian beiden lid zijn van een organisatie, welke zich heeft afgekeerd tegen de Aristotelische Geloof, de Kerk en het Dogma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Speler --Sithis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speler --Sithis   Speler --Sithis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speler --Sithis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Officialiteit van het Aartsbisdom Utrecht :: Archieven-
Ga naar: