Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Keulen

IndexPortaleFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Devian

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
DragothAr
Bisschop in Partibus

Aantal berichten : 631
Registration date : 04-07-07

BerichtOnderwerp: Devian   di sep 30, 2008 10:09 am

Naast het feit dat Devian ketter is geworden, is hij ook nog crimineel. Om te voorkomen dat dit soort van menselijke levensvorm gehoor krijgt bij een groter publiek, wil ik graag voorstellen dat we naast de excommunicatie door Rome, hem ook verbannen van elke soort politieke functie. Hierbij zou ik hetzelfde willen voorstellen als bij die kerel van het Koïndrisme.
Dus geen enkele functie meer vervullen. Misschien kunenn we hier nog een schepje erbij doen. Ik weet nog niet goed wat, maar iets zegt mij dat we er nog iets bij moeten doen
Razz

ooc: Our chief weapons are fear, suprise, ruthless efficiency, an almost fanatical devotion to the Pope and nice red uniforms Muhahaha! Twisted Evil (Monty Python Laughing )

Maar daar moeten we toch naar toe werken, vooral de angst en efficientie moeten er komen Razz

Bisschoppen

Aantal berichten : 674
Registration date : 10-10-07

BerichtOnderwerp: Re: Devian   di sep 30, 2008 10:19 am

Waarde collega, U spreek wijze woorden, ik kan me daar alleen maar bij aansluiten
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
DragothAr
Bisschop in Partibus

Aantal berichten : 631
Registration date : 04-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Devian   ma okt 20, 2008 8:10 pm

MrGroar schreef:
A traduire s'il vous plait... Very Happy

Citaat :

Excommunication de Devian

A l'attention des fidèles de la très Sainte Eglise Aristotélicienne Universelle et Romaine,

L'assemblée du Consistoire Pontifical francophone composée de Son Éminence MrGroar, Cardinal National Electeur, et de Ses Éminences Clodeweck et Rehael, Cardinaux Natinaux Suffragants, proclame à l'universalité des fidèles par la présente, au nom du clergé hollandais dépourvu de Consistoire Pontifical,

Qu'au regard de la cause matérielle plaçant le sieur Devian dans le giron de l'église aristotélicienne romaine hollandaise,

Qu'au regard de la cause efficiente, à savoir l'affirmation publique et répétée de Devian quand à son appartenance au groupuscule du Pacte des Loups, organisation de nature païenne et à vocation meurtrière et anti-fraternelle,

Proclamons la cause formelle, à savoir l'excommunication latae sententiae du dénommé Devian et sa dégradation de toutes charges, statuts ou privilèges au sein de la communauté des croyants. Cette excommunication a été prononcée par la Sainte Curie et est enregistrée pour ampliation par mon sceau.

Fait à Rome le 20 octobre de l’an 1456,
    Pour la Congrégation de la Sainte Inquisition et au nom du Consistoire National francophone,
    MrGroar Von Valendras.

Citaat :
A l'attention de Monseigneur DragothAr, évêque de Utrecht,

Moi MrGroar, Cardinal National Electeur du Consistoire Pontifical Francophone, annonce l'acceptation du verdict prononcé quand à la demande d'annulation de mariage de Asherah et Devian.

Le mariage de ces deux fidèles est donc à partir de ce jour dissout dans le cadre d'une annulation simple par excommunication de l'époux.

L'épouse étant reconnue innocente, un remariage ultérieur est autorisé.

L'époux étant reconnu coupable d'excommunication, un remariage ultérieur est jugé impossible.

Qu'Aristote ramène Devian vers la Lumière!

Fait à Rome le 20 octobre 1456,
Au nom du Consistoire Pontifical francophone,
MrGroar, Cardinal National Electeur.

Overleden

Aantal berichten : 1123
Registration date : 04-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Devian   di okt 21, 2008 8:34 pm

Citaat :
Excommunicatie van Devian

Aan de aandacht van trouw van De Heilige Universele Aristotelische Kerk en,

De vergadering van de Franstalige Pauselijke Consistoire, samengesteld uit zijne Eminentie MrGroar, Kardinaal National Electeur, en de Eminenties Clodeweck en Rehael, Kardinalen Natinaux Suffragants, kondigen unaniem aan dat,

Ten aanzien van de materiele oorzaak van de heer Devian, welke in de schoot is gelegd van de Nederlands Romeinse Aristotelische Kerk,

Dat ten aanzien van de efficiente oorzaak met name de openbare en herhaalde bewering van Devian dat hij lid is van de Pacte des Loups, organisatie van heidense culturen en een moorddadige en anti-broederlijke orde,

De Formele oorzaak af te kondigen van de excommunicatie van Devian en zijn lasten, statuten of voorrechten af te nemen welke gelden binnen de Aristotelische gemeenschap. Deze excommunicatie werd uitgesproken door de Sainte Curie en bezegeld onder mijn zegel,

Was getekend te Rome op den 20ste oktober in het jaar van onze Heere 1456,
Voor de Congregatie van de Heilige Inquisitie en de Nationale Consistoire,
MrGroar von Valendras.

Citaat :
Ter attentie van Monseigneur DragothAr, Bisschop van Utrecht,

Ik, MrGroar, Kardinaal National Electeur van het Pauselijke Franstalige Consistiore, kondig hierbij de inwilliging aan van het uitgesproken vonnis met daarin de nietigverklaring van het huwelijk van vrouwe Asherah en Devian,

Het huwelijk tussen deze twee is vanaf vandaag ontbonden met de eenvoudige nietigverklaring door excommunicatie van de echtgenoot.

De echtgenote wordt gezien als onschuldig, een later nieuw huwelijk wordt toegestaan.

Aangezien de schuldige echtgenoot is geexcommuniceerd, wordt een later huwelijk als onmogelijk geacht voor hem.

Moge Aristoteles Devian naar het licht terugbrengen!

Was getekend te Rome op den 20ste oktober in het jaar van onze Heere 1456,
Voor de Congregatie van de Heilige Inquisitie en de Nationale Consistoire,
MrGroar von Valendras.

Zo goed als mogelijk vertaald.. Eerste brief gaf wat problemen, maar ik geloof dat hij nu aardig vertaald is Wink
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Devian   

Terug naar boven Go down

Devian
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Officialiteit van Keulen :: Archieven-
Ga naar: