Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Keulen

IndexPortaleFAQZoekenRegistrerenGebruikerslijstGebruikersgroepenInloggen

Deel | 

Greta

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Karanda
Bisschoppen

Aantal berichten : 929
Registration date : 01-03-08

BerichtOnderwerp: Greta   do jun 19, 2008 3:51 pm

Ik weet niet of het hier zo goed staat. Maar ruim 2 weken geleden is er ophef ontstaan in mijn parochie over de vraag of Greta is overleden en opnieuw gedoopt moest worden. Nu zou ik willen vragen of er vanuit de Diocenese Raad hierover al wat meer duidelijkheid is gekomen, want het is voor Greta en familie erg vervelend om in onzekerheid te blijven.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
sonho
Overleden

Aantal berichten : 1748
Leeftijd : 49
Registration date : 13-10-07

BerichtOnderwerp: Re: Greta   do jun 19, 2008 4:00 pm

Dag Moeder Karanda,

Allereerst duizend maal excuses dat ik u nog niet heb geinformeerd, maar hieronder ziet u de uitkomst van het overleg in de Diocesane Raad.
Ik heb Greta hiervan reeds op de hoogte gebracht, nu ongeveer een week geleden, dus dan zou haar familie dat ook moeten kunnen weten, maar goed.
Ik heb haar toevallig vandaag weer benaderd omdat ik na een eerste positieve reactie van haar niets meer vernomen had, voor verdere afspraken.

sonho schreef:
Nou, laat ik dan bij deze het meest practische voorstellen, want we hebben er nu lang genoeg over gesproken, en de wereld moet wel doordraaien.

Citaat :
- Om de regels van LJS te respecteren zal ik haar voorstellen om haar doop te vernieuwen. Ik heb haar destijds gedoopt en zal dat nu weer doen. Wat mij betreft in de familiekapel van de de Lignes en daarna het register aanpassen.

- Greta kan gewoon haar RP-karakter voortzetten, echt spannende zaken zitten er toch niet aan. (ze heeft voor zover ik weet geen titles etc, die ze kan verliezen en RP-gezien is ze even dood geweest, vanwege haar hartstilstand)
Dus als hier niemand principiele bezwaren tegen heeft, zal ik haar dat zo berichten.

Bisschoppen

Aantal berichten : 929
Registration date : 01-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Greta   wo jul 02, 2008 9:27 am

Greta heeft intussen opnieuw ondertrouw aangevraagd met de vraag of dit moet. Heeft de Diocenese Raad daar een antwoord op?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
DragothAr
Bisschop in Partibus

Aantal berichten : 631
Registration date : 04-07-07

BerichtOnderwerp: Re: Greta   wo jul 02, 2008 10:51 am

Volgens mij als ze dit reeds gedaan had, moet ze dat niet nog eens doen. Als het tenmiste met dezelfde persoon is Laughing
Want ze mocht gewoon doorgaan met haar RP-char

BerichtOnderwerp: Re: Greta   

Terug naar boven Go down

Greta
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Bisdom Utrecht :: Kanton Utrecht :: Mededelingen Kanton Utrecht-
Ga naar: