Kerkelijke Provincie Keulen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerkelijke Provincie Keulen

De Kerkelijke Provincie Utrecht
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Overlijdensregister

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
JuliusV

JuliusV


Aantal berichten : 8
Registration date : 03-11-07

Overlijdensregister Empty
BerichtOnderwerp: Overlijdensregister   Overlijdensregister Icon_minitimevr apr 25, 2008 10:02 am

Op 26 maart 1456 verliet Maria Elisabeth het rijk der levenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Estorius Merai de Ligne

Estorius Merai de Ligne


Aantal berichten : 22
Registration date : 08-05-08

Overlijdensregister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlijdensregister   Overlijdensregister Icon_minitimedi jun 17, 2008 3:05 pm

Op 2 juni 1456 is begraven door Eerwaarde Sonho, met assistentie van Deken Estorius: Jornik


Laatst aangepast door Estorius Merai de Ligne op di jun 17, 2008 5:48 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Verkeerde registratie)
Terug naar boven Ga naar beneden
sonho
Overleden
sonho


Aantal berichten : 1747
Leeftijd : 56
Registration date : 13-10-07

Overlijdensregister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlijdensregister   Overlijdensregister Icon_minitimewo apr 15, 2009 9:43 am

Citaat :
* 24 november 1456, is overleden;
de heer Estorius de Ligne. (estoria_merai)


Citaat :
* 29 januari 1457, is overleden;
de heer Giantsquad en vrouwe Freyavonasgard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gherwina
Diakens
Gherwina


Aantal berichten : 159
Localisation : Haarlem
Registration date : 25-05-09

Overlijdensregister Empty
BerichtOnderwerp: overlijden van de heer Jisvy   Overlijdensregister Icon_minitimewo sep 16, 2009 1:28 am

Voorafgaande aan het volgende, het is mijn fout dat dit niet eerder is gemeld, ik had gezien dat de heer Jisvy is overleden en had dit hier moeten melden.

Vrouwe Butterfly heeft mij het volgende medegedeeld.

Citaat :


Mijn echtgenoot de heer Jisvy is na een lang ziekbed, in bijzijn van zijn familie in het klooster van Haarlem overleden op 08-07-1457.
De goede zorgen van de zusters hebben helaas geen baat mogen hebben. Jah hebbe zijn ziel.



Een begrafenismis zal plaats vinden na mijn terugtrekking in het klooster voor twee weken op een nog nader te bepalen datum in samenspraak met Vrouwe Butterfly.

De begrafenis van de heer Joseff Jisvy heeft plaatsgevonden op 14-10-1457
Terug naar boven Ga naar beneden
Gherwina
Diakens
Gherwina


Aantal berichten : 159
Localisation : Haarlem
Registration date : 25-05-09

Overlijdensregister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlijdensregister   Overlijdensregister Icon_minitimedo aug 25, 2011 7:21 pm

Bij deze deel ik mede dat de Heer Noë dela Mendoza, Graaf van Noordwijkerhout (Noway) is overleden op 07-08-1459.

De datum van de begrafenisplechtigheid en waar die wordt gehouden is nog niet bekend. Dit is mede nog afhankelijk of de Heer Noë dela Mendoza hierover nog iets heeft vermeld in zijn testament.

Als er een begrafenismis komt in de Kathedraal van Den Haag en hij verder niets beschreven heeft zou ik hem na de mis graag in Haarlem, zijn geboortestad en de stad waar hij altijd heeft gewoond willen begraven.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Overlijdensregister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Overlijdensregister   Overlijdensregister Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Overlijdensregister
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kerkelijke Provincie Keulen :: Aartsbisdom Utrecht :: Kanton Utrecht (Archief) :: Parochie Haarlem-
Ga naar: